Dzień Seniora

hotel internet
Zapraszamy na unikalną usługę Dzień Seniora, której celem jest integracja Seniorów poprzez organizację cyklicznych spotkań tematycznych (średnio raz w miesiącu). Każde spotkanie rozpocznie się w niedzielne popołudnie. Będzie również opcja skorzystania z droższej usługi z noclegiem i wówczas będzie można korzystać ze specjalnych zajęć również następnego dnia.

 

Tematy spotkań będą publikowane na naszej stronie www z kilkunastodniowym wyprzedzeniem. Będziemy poruszać tematy związane ze zdrowiem, hobby, rozwojem osobistym. Każde spotkanie będziemy przygotowywać we współpracy ze specjalistami z danej dziedziny, by było one ciekawe i atrakcyjne dla uczestników.

 

Hotel posiada również strefę SPA z szeroką ofertą zabiegów dla osób dojrzałych.

 

Zapraszamy zarówno klientów indywidualnych, jak również grupy zorganizowane (dla grup powyżej 9 osób organizujemy transport).

 

Jeśli macie Państwo pomysł na spotkanie, podzielcie się z nami. Z ogromną radością przygotujemy spotkanie na interesujący Was temat!

 

Zapraszamy do zapoznania się z regulaminem usługi poniżej.

 

Panorama Hotel*** jest beneficjentem projektu „MMP dostawcą usług dla osób starszych” realizowanego przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej.

Regulamin korzystania z usługi „Dzień Seniora”

  • 1. Postanowienia ogólne
  1. Organizatorem usługi „Dzień Seniora” jest firma Panorama Hotel sp. z o.o. z siedzibą w Okunince VIII-12, 22-232.
  2. § 2. Postanowienia dotyczące usługi
  1. Usługa „Dzień Seniora” jest usługą całoroczną z wyłączeniem miesięcy: czerwiec, lipiec, sierpień.
  2. Z usługi „Dzień Seniora” mogą korzystać osoby po 60 roku życia za okazaniem dowodu tożsamości, który zawiera ich datę urodzenia.
  3. Usługa „Dzień Seniora” rozumiana jest jako cykliczne spotkania jedno lub dwudniowe w Hotelu Panorama. Każde spotkanie posiadać będzie indywidualny program, który będzie dotyczył jednego określonego obszaru.
  4. Spotkanie będzie odbywać się w niedzielę z możliwością kontynuowania w poniedziałek dnia następnego.
  5. Terminy i tematy poszczególnych spotkań oraz minimalna liczba uczestników niezbędnych do uruchomienia spotkania będą każdorazowo publikowane na stronie internetowej Hotelu Panorama z co najmniej tygodniowym wyprzedzeniem.
  6. Koszt każdego spotkania będzie podawany razem z terminami i tematem spotkania.
  7. Warunkiem uczestnictwa jest uiszczenie opłaty na numer konta wskazany przez Organizatora nie później niż trzy dni przed planowanym terminem spotkania (czwartek) (decyduje data zaksięgowania kwoty).
  8. Organizator zastrzega sobie możliwość odwołania spotkania w przypadku braku wystarczające liczby chętnych. Odwołanie może nastąpić nie później niż na 2 dni przez planowanym spotkaniem (piątek). O odwołaniu Organizator poinformuje na swojej stronie internetowej.
  9. W spotkaniach mogą brać udział zarówno indywidualnie jak i grupy zorganizowane.
  10. Organizator umożliwia organizację transportu dla grup powyżej 9 osób. Koszt transportu – 400 zł. Transport uwzględnia przewóz w obie strony na odległość do 100 km w jedną stronę. Większe odległości będą wyceniane indywidualnie.
  11. W ramach każdego „Dnia seniora” jest możliwość wyboru opcji jednodniowej lub dwudniowej.
  12. W cenie usługi uwzględnione będzie:b) Opcja dwudniowa – wszystkie atrakcje związane z tematyką imprezy (cena uwzględnia wszystko); posiłek ciepły i przekąski; nocleg w pokoju dwu lub trzyosobowym; śniadanie, dodatkowe atrakcje dnia następnego do godz. 12.
  13. a) Opcja popołudniowo wieczorna – wszystkie atrakcje związane z tematyką imprezy (cena uwzględnia wszystko); posiłek ciepły i przekąski
  14. W ramach pakietu goście mogą korzystać ze specjalnej oferty SPA dla Seniora w preferencyjnych cenach.
  15. Zasady i ceny korzystania ze SPA
  16. § 3. Postanowienia dodatkowe
  1. Gość podejmujący decyzję o korzystaniu z usługi Dzień Seniora deklaruje przestrzeganie regulaminu obowiązującego w „Panorama Hotel”. Regulamin  Panorama Hotel w formie pisemnej znajduje się w każdym pokoju i apartamencie oraz w recepcji.

share on